vineri, 9 aprilie 2010

Pentru voi, poate nimicuri :)...

...fiecare senzatie are propriul ei gust...senzatii sufletesti, trupesti...
Hmmm...dulce.
Amar!
Rau.
Bun.
Pozitiv.
Negativ.
Benefic.
Malefic.
Daunator.
Folositor.
Stau. Ma gandesc.
Nu mai era nimic pe lumea asta in afara de acea persoana.
Bratele lui stranse in jurul trupului meu...
Respiratia lui dulce pe fata mea...
Buzele la doar cativa centimetri de mine.
Visez.
Nu!
Realitatea...cu siguranta...
Nu!
Visez!
...si totusi, nimic nu ma mai putea distrage acum.
Orice lucru avea de facut...NU CONTEAZA!
Voi minti.
Voi trece peste tot.
Voi presupune ca am facut tot, ca am rezolvat tot.
Acum.
Imi trase fata spre a lui.
Un geamat.
M-am cutremurat, parca strabatuta de un curent electric.
...nu ma puteam apropia ingeajuns de mult de el...ingeajuns de repede...
Sa incerc sa ignor...
Nu.
Il puteam aprecia cu adevarat acum...
Puteam vedea bine fiecare contur frumos al fetei angelice, perfecte...
...al corpului lui zvelt si fara cusur.
Fiecare linie.
Ii puteam gusta aroma pura si vie pe limba mea...
Puteam simti matasea incredibila a pielii lui sub degetele mele sensibile...
Iar pielea mea era atat de sensibila sub mainile lui!
O foarte, foarte mica parte din ganduri erau preocupate de aceasta situatie.
Nu aveam sa obosesc niciodata, si nici el.
(putin schimbat din
'breaking dawn')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu